تیم‌های فوتبال اوساسونا، ویارئال، لوانته و ختافه به دور بعد جام حذفی اسپانیا صعود کردند.
 

به گزارش راسخون به نقل از فارس، در دور برگشت از جام حذفی اسپانیا (کوپادل‌ری)، چهار دیدار برگزار شد و تیم‌ها اوساسونا، ویارئال، لوانته و ختافه به دور بعدی کوپا دل‌ری صعود کردند و مالاگا حذف شد.
 
ختافه در خانه با نتیجه 4 بر یک بر ژیرونا غلبه کرد و با توجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 5 بر 2 بر ژیرونا غلبه کرد و راهی دور بعد شد.
 
در دیدار دیگر لوانته در حالی که در بازی رفت با یک گل مغلوب رکرتیوو اوئلوا شده بود، در بازی برگشت و در خانه با نتیجه 4 بر صفر این تیم را شکست داد تا در مجموع بلا پیروزی 4 بر یک به مرحله بعد صعود کرد.
 
در مسابقه دیگر ویارئال که در دیدار رفت در خانه مقابل الچه با نتیجه 2 بر 2 متوقف شده بود، در دیدار برگشت در خانه الچه یک بر صفر پیروز شد تا در مجموع با شکست 3 بر 2 الچه به دور بعد صعود کند.
 
در دیدار چهارم نیز اوساسونا به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به دور بعد صعود کرد، این تیم در بازی رفت در خانه مالاگا به تساوی 3 بر 3 رسیده بود و موفق شد در بازی برگشت در خانه خود با نتیجه یک بر یک مالاگا را متوقف کند و در مجموع با تساوی 4 بر 4 و قانون گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعد صعود کرده و مالاگا را حذف کند.
/2759/